Premio "Ombligo de oro"
Como se pode ser tan bocazas. Isto foi o que dixo o presidente do Real Madrid, Ramón Calderón durante unha conferencia na que falou da importancia do marketing na (macro)economía do seu clube de fútbol:
Bocazas, non por esas "paradoxas temporais", senón por usar con fins publicitarios algo semellante. Supoño que o seguinte paso de Martin McFly Calderón será cobrarlle ao Ministerio de Sanidade un cánon polos beneficios que aportan os xogadores do Real Madrid á loita contra o cancro. Ou firmar un convenio de colaboración con algunha multinacional farmacéutica.
Por certo tanto follón co das eleccións madrileñas, e resulta que os socios do R.M. xa elixiron o alcalde hai algún tempo. Iso polo menos deduzo eu de:
"Hay que destacar además la labor humanitaria de los jugadores. Había un niño al que le quedaba un mes de vida y pidió ver a Roberto Carlos. Roberto lo hizo encantado y estuvo una hora con él jugando al balón y hablando. Al día siguiente, el director del hospital dijo que fruto de la emoción el niño vivió 13 meses más".
Por certo tanto follón co das eleccións madrileñas, e resulta que os socios do R.M. xa elixiron o alcalde hai algún tempo. Iso polo menos deduzo eu de:
"Las ciudades elegidas para celebrar los Juegos Olímpicos eran París, Nueva York y Real Madrid. Fuera hay mucha gente que cree que la capital de España se llama Real Madrid."
No hay comentarios:
Publicar un comentario