jueves, 14 de diciembre de 2006

Premio "Ombligo de oro"

Como se pode ser tan bocazas. Isto foi o que dixo o presidente do Real Madrid, Ramón Calderón durante unha conferencia na que falou da importancia do marketing na (macro)economía do seu clube de fútbol:

"Hay que destacar además la labor humanitaria de los jugadores. Había un niño al que le quedaba un mes de vida y pidió ver a Roberto Carlos. Roberto lo hizo encantado y estuvo una hora con él jugando al balón y hablando. Al día siguiente, el director del hospital dijo que fruto de la emoción el niño vivió 13 meses más".

Bocazas, non por esas "paradoxas temporais", senón por usar con fins publicitarios algo semellante. Supoño que o seguinte paso de Martin McFly Calderón será cobrarlle ao Ministerio de Sanidade un cánon polos beneficios que aportan os xogadores do Real Madrid á loita contra o cancro. Ou firmar un convenio de colaboración con algunha multinacional farmacéutica.

Por certo tanto follón co das eleccións madrileñas, e resulta que os socios do R.M. xa elixiron o alcalde hai algún tempo. Iso polo menos deduzo eu de:

"Las ciudades elegidas para celebrar los Juegos Olímpicos eran París, Nueva York y Real Madrid. Fuera hay mucha gente que cree que la capital de España se llama Real Madrid."

No hay comentarios: