jueves, 15 de marzo de 2007

Ola, son un Mac. Ola, eu son Hal 9000

Apple non se prodiga en exceso polas nosas canles publicitarios. Claro que tampouco lle debe facer moita falta cando calculan que o marketing viral sobre o iPhone lle reportou o equivalente a 400 millóns de dólares en publicidade gratuita. Algún beneficio debía ter ser a maior fábrica de rumores do mundo tecnolóxico.

Seica os anuncios "Get a mac" (os do fulanoss que representan un Mac e un PC, este último cun asombroso parecido con Bill Gates) foron todo un fenómeno en Estados Unidos. Por aquí non gastaron un peso, pero YouTube xa lle fixo o traballo sucio. A chave do seu éxito debe ser o mesmo cóctel de divismo, elitismo e autosuficiencia -pero de indudable magnetismo- que reflexan Steve Jobbs e toda a familia dos mac, ipod e cia.



Claro que a parodia sempre se pode volver contra un mesmo. Pode que os mac sexan magníficos ordenadores se os comparamos cun PC, pero que pasa se facemos un versus contra o mítico Hal 9000 de Odisea 2001?



No hay comentarios: